HDI 110 break Exclusive

Auto's, onderdelen, accessoires, ...

HDI 110 break Exclusive

Berichtdoor Woutosaurus » vr 11 mei, 2018 22:05

Hallo Allen,

Mijn broer verkoopt zijn grijze Xantia break HDI en misschien heeft iemand hier interesse.

Xantia break HDI 110 exclusive
BJ: 2000
KM 356000
Kenteken: JT-116-F

Mijn broer woonde in Frankrijk en heeft deze auto daar gekocht en toen hij 2 jaar geleden terug naar Nederland kwam heeft hij de auto zelf geïmporteerd. Hij wilde al een tijdje een benzine auto en heeft nu een 406 break gekocht. Hij heeft het moment aangegrepen omdat de Xantia volgens zijn garage een lekkende retourleidingenbundel heeft.

De auto is ondanks de kilometerstand en het LHM lek nog helemaal niet versleten. De Xantia komt uit Toulouse en is helemaal roestvrij. De Heuliezhoeken, leidingen, moeren en boutjes aan de onderkant zijn nog helemaal gaaf. Deze Xantia heeft wel genoeg van die Franse schrammetjes en plekjes maar de kleur grijs verbloemt veel ;)

Vorig jaar heeft de auto nog een nieuwe Distributieriem-set gekregen en in januari dit jaar nog bij Renard een rondje bollen gehad. Het motorblok is hartstikke droog :menno: en ook de banden hebben nog veel profiel.

Hij vraagt er 350 euro voor en de auto is te bezichtigen in Nijmegen. Als iemand interesse heeft of vragen heeft stuur me maar een PB.

Dan nu de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Xantia 2.0i SX '93 6101
Fuego GTX automatic '82
Woutosaurus

Re: HDI 110 break Exclusive (verkocht)

Berichtdoor Woutosaurus » zo 20 mei, 2018 23:37

De auto is verkocht aan de handel. Binnenkort nog maar eens aan de hand van het kenteken kijken hoe het afloopt. Deze draad mag op slot.
Xantia 2.0i SX '93 6101
Fuego GTX automatic '82
Woutosaurus

Keer terug naar Te koop