Goed tehuis voor Xantia berline 1.8i-16v uit 2000 gezocht

Auto's, onderdelen, accessoires, ...

Goed tehuis voor Xantia berline 1.8i-16v uit 2000 gezocht

Berichtdoor gabeska » ma 18 sep, 2017 21:59

Drie jaar geleden kocht (ter vervanging van een dubieuze Duitser met lekkende koppakking) een grijze Xantia 1.8i-16v die garage van Bemmelen had staan, met het idee dat het mooi zou zijn als ik er een paar maanden in zou kunnen rijden. Ze bleek echter zo goed te bevallen dat ik er drie jaar en 45.000 prima kilometers in heb gereden (na o.a. de remschijven en banden te hebben laten vervangen), met als enig wanklankje een gebroken snaar van de raambediening (die ook vervangen is). Verder zijn beurten en onderhoud op tijd door Van Bemmelen gedaan.

Vanwege gezinsuitbreiding had ik echter een nog ruimere auto nodig, maar de leasemaatschappij waar ik mijn nieuwe auto kocht wilde zo belachelijk weinig teruggeven dat ik haar niet heb ingeruild maar liever via dit forum een nieuw baasje voor haar zoek. Ze is in prima staat, alles (incl airco) werkt en er zit een prettige Kenwood (KDC-BT47SD) radio met carkit etc in, de APK loopt tot volgend jaar maart en ze heeft nu 228800 km gereden.

Foto's en overige gegevens staan op autoscout (https://www.autoscout24.nl/aanbod/-282d ... 50040a8bd6), maar daar reageren alleen maar dubieuze Poolse handelaren of zoiets op, dus ik heb liever dat ze voor iets voor EUR 300,- naar een liefhebber gaat.
gabeska

Keer terug naar Te koop